Warunki handlowe
Zamówienia
- Zamówienia na produkty zawarte w naszych katalogach, cennikach oraz materiałach promocyjnych przyjmujemy za pośrednictwem modułu składania zamówień umieszczonego na Platformie.
- Zamówienie złożone za pomocą Platformy jest zamówieniem wiążącym Usługobiorcę w rozumieniu art.66 ust.1 Kodeksu Cywilnego. Zamówienie takie zostanie zrealizowane za zasadach i warunkach określonych w Warunkach Handlowych.
- Otrzymanie przez CX Dystrybucja Sp. z o.o. zamówienia złożonego na Platformie jest potwierdzane za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany w formularzu rejestracyjnym. Wyłącznie zamówienia potwierdzone są zamówieniami wiążącym CX Dystrybucja Sp. z o.o..
- Realizacja otrzymanego zamówienie jest potwierdzana drogą elektroniczną na adres wskazany w formularzu rejestracyjnym najpóźniej następnego dnia roboczego po otrzymaniu zamówienia.
Produkty
- W ramach realizacji zamówienia, mogą zdarzyć się drobne rozbieżności w dostarczonych produktach w porównaniu z katalogiem i zdjęciami prezentowanymi na Platformie, co do koloru, opakowania czy wyglądu zewnętrznego.
- Opisy zawarte w katalogu należy traktować jako przewodnik po produktach, a nie jako wiążącą ofertę w rozumieniu art.66 ust.1 Kodeksu Cywilnego. Katalog, cennik (inny niż dostępny na Platformie) oraz inne materiały promocyjne (z wyłączeniem dostępnych na Platformie) są zaproszeniem do rozmów w rozumieniu art.71 Kodeksu Cywilnego.
Ceny
- Aktualne informacje o oferowanych towarach, ich cenach transakcyjnych i sposobie pakowania przekazywane są w pełnej ofercie i ofertach specjalnych.
- Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen i produktów z oferty, przy czym o zmianie cen poinformujemy z wyprzedzeniem nie mniejszym niż piętnaście dni kalendarzowych.
Warunki dostawy
- Koszt dostawy zamówionych produktów jest widoczny w koszyku i jest uzależniony od jego wartości.
- Wszystkie złożone i potwierdzone przez nas zamówienia, będą realizowane najpóźniej drugiego z kolei dnia roboczego od dnia potwierdzenia otrzymania zamówienia.
- Dostawa jest dostarczana w zamkniętych, oklejonych firmową taśmą kartonach. W momencie dostawy prosimy o pokwitowanie na dokumencie dostawy odbioru określonej ilości kartonów. Prawo zgłoszenia reklamacji ilościowych dotyczących zawartości kartonów przysługuje w okresie do 1 dnia roboczego od dnia dostawy.
- Przyjęcie dostawy towarów oznacza, że zaakceptowane zostały wszystkie warunki dostawy, że są one znane i zostały ustalone przed dostarczeniem towarów.
Warunki zapłaty
- Przyznany standardowy termin płatności oraz wysokość limitu kredytowego uwidocznione po załogowaniu na Platformę. Za datę zapłaty uznajemy datę wpływu pieniędzy na nasze konto.
- Zakupy z odroczonym terminem płatności są możliwe tylko do wysokości przyznanego limitu kredytowego, niezależnie od tego, czy niespłacone należności są wymagalne, czy też nie.
- Zapłaty należy dokonywać przelewem na nasze konto bankowe uwidocznione na fakturze.
- W przypadku nieterminowego regulowania płatności rezerwujemy sobie prawo naliczenia odsetek ustawowych.
Reklamacje i zgłoszenia do naprawy
- Reklamacje i zgłoszenia do naprawy należy zgłaszać przy użyciu modułu reklamacji na Platformie. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji przez CX Dystrybucja jest uzupełnienie wszystkich wymaganych danych.
- Czas rozpatrywania reklamacji: reklamacje ilościowe – 3 dni robocze, reklamacje jakościowe – 3 dni robocze od dnia otrzymania reklamowanego towaru, zgłoszenia do naprawy – 10 dni roboczych.
- Na wszystkie produkty z naszej oferty udzielamy rocznej rękojmi z tytułu wad ukrytych.
- Punkt poprzedzający nie ma zastosowania w przypadku produktów objętych odrębnymi umowami gwarancyjnymi.